    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nie ocieplone szczyty
    Date: Mon, 5 Oct 2009 18:31:12 +0200

    Użytkownik "rrr." <d...@w...or> napisał w wiadomości
    news:hacfjc$d8m$1@inews.gazeta.pl...

    > a czemu to robiłeś ? Bo przemarzło ? Czy lektura grupy podpowiedziała, że
    > przemarznąć może ? Pytam z ciekawości, bo gdybym się bardzo uparł to i tak
    > już bym nie poprawił :(

    Po lekturze grupy rzecz jasna, choc nie tylko. To w sumie oczywiste sprawy i
    zdawalem sobie z nich sprawe na etapie budowy tego, ale nie da sie
    wszystkiego dopilnowac i stac nad kazdym. Przypilnowalem murowania pierwszej
    warstwy szczytu, ale to co z boku bylo robione po polozeniu murlaty juz nie.
    Trzy dni temu wszedlem ukladac styropian na stropie i zobaczylem te balwany
    super cieplego materialu w postaci gruzu z cegiel i wiader zaprawy.
    Po lekturze grupy i postow kikiego jestem na te sprawy przewrazliwiony i
    dusze problem w zarodku. Raz ze mozliwy choc niepewny grzyb, dwa to do
    ogrzania troche metrow mam a to ostatni moment zeby zrobic z tym porzadek.
    Gdyby to bys suporex wymurowany pod dach w tym miejscu to pal go licho, ale
    pelna cegla i zaprawa nakladana lopata nie wrozy dobrze.

    Pozdro.. TK