    From: "Edek" <edeq100_usuń_to_@_skasujto_gmail.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nie zagęszczony piasek pod wylewkami. Co robić.
    Date: Thu, 1 Mar 2012 00:33:33 +0100
    Sender: <radiusok>@<unknown>

    >Z takimi pytaniami i przy takiej ilości informacji to raczej powinieneś się
    >udać do wróżki ;)
    >
    >Jak to piasek pod wylewkami?
    >Pod wylewkami nie powinno być żadnego piasku.
    >Przecież najpierw powinien być ubity piach, na nim wylany chudziak, na to
    >izolacja (styropian) i dopiero wylewka.
    >Co ten glazurnik Ci rozkuł?
    >Jaka jest grubość wylewki?
    >Jaka jest grubość izolacji?
    >Jaka jest grubość chudziaka i czy w ogóle on jest?
    >
    >Jeżeli chodzi o wstrzykiwanie pianki to jest to średni pomysł, ponieważ
> [...]

    Nie ma żadnego chudziaka, styropian leży na piasku.
    Styropian ma 5cm, wylewka na styropianie też jakieś 5cm.
    Glazurnik odkuł płytki i rozkuł tą wylewkę.

    Budowała firma, wg mojego projektu. Szkoda o nich gadać, zwłaszcza że
    zapadli się pod ziemię.
    Raczej mam brak szans na odzyskanie czegokolwiek, zwłaszcza, że znalazłem
    innych poszkodowanych.