eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNo a jak tam slynny poradnik alias Read me Kiki file??Re: No a jak tam slynny poradnik alias Read me Kiki file??
  • Data: 2009-08-23 18:49:54
    Temat: Re: No a jak tam slynny poradnik alias Read me Kiki file??
    Od: M <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał pisze:
    > nic nie jest zdominowane przez Kikiego
    > narazie wyłaczyłem opcje dodawania artykułów i moge dodawać je tylko ja
    > więc każdy może podesłac mailem do mnie i zamieszcze
    > a ja nie mam nic wspołnego z kikim i nie ma to byc jego poradnik tylko nasz
    > dla całej grupu od ludzi z grupy :)

    Może przynajmniej doprowadź do normalnego stanu - są konwertery ODT do
    MediaWiki (np. http://wiki.services.openoffice.org/wiki/Odt2Wiki).
    Zobacz jak to wygląda typowa książka na wikibooks:
    http://pl.wikibooks.org/wiki/Statyka_budowli

    A teraz cały poradnik jest załącznikiem do pustego artykułu. Poprawienie
    literówki wymaga zamiany CAŁEJ książki.

    I odblokuj możliwość edycji, bez tego nie spodziewaj się, że komuś
    będzie się chciało pisać maile.

    M.