  • Data: 2012-01-18 13:13:07
    Temat: Re: No i ktoś już podchwycił pomysł.
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    da.pl...

    >Dlaczego tylko 5 miesięcy? Ja to mam jakieś dziwne solary bo mi w zimie
    >przy słońcu także grzeją.
    Do 20stC?
    Ty masz dużo dziwnych rzeczy- do grzejesz gazem za 2000 zł, inni wydają 4000
    zł. Solary u Ciebie grzeją cały rok u innych max 5 miesięcy w roku itd

    >A choćby to w pozostałych miesiącach albo kominek z płaszczem wodnym daje
    >ci wysoką temperaturę albo ekogroszek albo choćby gaz. Wszystkie
    >wymienionie są tańsze w podgrzaniu wody niż elektryczna grzałka w pralce.

    A to inna sprawa że trzeba przeliczyć co i czy się opłaca.
    Najważniejsza informacja to ta ile pralki z możliwością podłączenia ciepłej
    wody są droższe od zwykłych