  • Data: 2012-01-27 20:43:09
    Temat: Re: No to sie troche ochlodzilo...
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Sty, 21:36, "Aleksander" <f...@f...fake> wrote:

    > [...]
    >  Ale jest zimno - aktualnie ponizej -10stC, w nocy ponoc bylo
    > [...]
    >
    > Hmmm... to gdzie Ty mieszkasz ze masz tak cieplo :), skoro
    > nawet w zwykle dosc cieplym centrum aktualnie jest -14 ...

    Gorny slask - tu rzeczywiscie jest troche lagodniejszy klimat :)

    -10stC bylo 3h temu - jak bylem u tesciow. U siebie nie mam termometru
    innego niz ten na 1wire ktory aktualnie nie dziala :-) Moge tylko na
    oko stwierdzic ze pizga jak cholera ale na -15stC jeszcze nie wyglada
    bo kozy w nosie nie zamarzaja :P
    pozdr.

    --
    Adam