  • Data: 2016-06-26 05:36:04
    Temat: Re: No to znowu 30 tysięcy więcej kredytu...
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie moj problem a wszystkich. Jakies chuje kreuja rzeczywistosc. Czy w Anglii
    przez noc zamknieto polowe fabryk, czy wszyscy fryzjerzy stracili prace? Oczywiscie
    ze nie. A funt spadl. I te chuje ustalili ze ja mam nie wiedziec na kiedy cos
    zaplanuja bo tylko im wolno zarabiac. Jak slysze ze z polskiej, niemieckie,
    tajlandzkiej itd wyparowalo iles tam kasy. To ta kasa sie rozplynela w powietrzu czy
    dalej jest tylko zmienila wlasciciela?

    Ja tu widzę, że Ty jednak nie jesteś kapitalista i wolnorynkowiec, tylko
    zwykły komuch. Gryzie Cię, że kogoś stać na spekulacje na rynkach
    walutowych? Toż to przecież wolny rynek. Ktoś kupił walutę, teraz ją
    sprzedaje. Czego Ty chcesz?

    U mnie na wsi nawet rolnicy wiedzą, że jak ich się za dużo na targ
    najedzie z ziemniakiem, to cena musi rypnąć. Tu ludzie zaczęli masowo
    wyzbywać się funta, bo sytuacja była mało stabilna. To i potaniał. A że
    pociągnął za sobą także inne waluty, równie mało stabilne, to normalne.
    Jak świat światem, ludzie w momentach destabilizacji kupują stabilne
    kruszce i waluty, czyli złoto, dolary, franki, teraz jeszcze doszło
    euro. Na przeczekanie.

    Pozdrawiam,
    MW