  • Data: 2014-06-29 04:16:28
    Temat: Re: Nowa droga
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 28 czerwca 2014 16:47:05 UTC+2 użytkownik Użytkownik_zyga napisał:

    > Ta zasada i mnie byla przypsisana. Gnebie urzad od ponad 10 lat i jak na
    > razie kicha.

    Ja Cie chyba nie do konca zrozumialem bo napisales "droga jest na terenie
    miasta" - zrozumialem ze dzialka gdzie jest droga nalezy do miasta, a to sie
    chyba okazuje ze ta droga jest Wasza, a nie miasta :) Niestety zawalil ten
    co wydzielal dzialki - wtedy latwiej zmusic miasto do przejecia dzialki
    z przeznaczeniem na droge bo jest zacheta ze tylko pod tym warunkiem dokona
    sie podzial i miasto zyska kilka nowych domow i placacych podatki :)

    U nas tak bylo - w trakcie podzialu wlasciciel dal warunek ze miasto
    przejmuje dzialke z przeznaczeniem na droge. Miasto sie zgodzilo ale
    pod warunkiem, ze za darmo. I wlasciciel ja oddal, mimo ze byl stratny
    (bo droga ma 200m i jest 8m szeroka, w sumie 1600m2, czyli kawal terenu).
    Dzieki temu jednak duzo latwiej sprzedal podzielone dzialki, a i my mamy
    przez to duzo latwiej ze zmuszeniem miasta do zajecia sie ta droga.
    I miasto ja w zime odsnieza, od wiosny kosi pasy zieleni no i poniewaz
    jest jej wlascicielem to tylko ono moze zbudowac na niej oswietlenie
    i jakas nawierzchnie :)

    W Twoim przypadku, jezeli domy juz stoja, a dzialka drogowa nalezy do Was,
    widze nikle szanse na oddanie tego kawalka drogi miastu. Takich drog u nas
    w miescie jest pelno i niestety wlasciciele sami musza o nie dbac. Z drugiej
    strony jak potraficie sie wszyscy dogadac to mozecie ta droge zrobic sobie
    sami duzo szybciej niz zrobiloby miasto. Niestety wlasnym kosztem!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.