eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Date: Mon, 7 Jan 2013 12:23:20 +0100
    rs.pl>
    <kc4hu9$3bu$1@news.task.gda.pl><kc66ts$it2$1@node2.news.atman.pl><f92409a
    f-c1fb-4a00-8ec5-722656abb4ef@googlegroups.com><kc6edk$nje$...@n...news.a
    tman.pl><a...@g...com><kc6sb2$i3
    m$1@dont-email.me>
    <kc7kfh$11s5$1@news2.ipartners.pl><kc7kqn$374$7@dont-email.me>
    <kc7lq6$12f9$1@news2.ipartners.pl><kc7o8r$rrl$5@dont-email.me>
    <kc9k93$22tf$1@news2.ipartners.pl> <kcbsmr$r95$2@dont-email.me>
    <kcc9f6$a9n$1@news2.ipartners.pl> <kcch31$j33$1@news.task.gda.pl>
    <kccoo3$hdg$1@news2.ipartners.pl> <kccubc$que$1@news.task.gda.pl>
    <50ea7c0f$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <kce4po$fka$1@news.task.gda.pl>
    <50ea9df1$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>

    news:50ea9df1$0$1309$65785112@news.neostrada.pl...

    > Wskaż mi, co będziemy mogli sprzedać z obecnych długów.
    > Odpowiedź: NIC

    Zrozum, te dlugi zreszta w ogromnej czesci darowane to nic innego jak
    konsumpcja. Sprzedaz teraz jest odsunieciem w czasie przejedzenia tych
    pieniedzy. Najpierw wzieto kredyty, pozniej budowano, a pozniej po malu
    przejadano. Co nie dalo sie przejesc bo bylo trupem to sprzedano. Widzisz tu
    jakas roznice?

    > Ile tych autostrad?
    > Dlaczego najdroższe w Europie?
    > Dlaczego tyle bubli?
    > Dlaczego płatne jezeli mamy nie mały podatek drogowy w cenie za paliwa?
    > Dlaczego na autostradzie albo drodze szybkiego ruchu ogranicza się
    > prędkośc do 70kmh na prostym bezpiecznym odcinku?

    Mnie o to pytasz?

    > Odpowiedź brzmi: Bo rządzą nieudacznicy i cwaniacy.

    Gierkowie znaczy caly czas?

    > Choćby tranzyt na lawetach kolejowych byłby kurą znosząca złote jajka.

    Tez tak czasem mysle, ale niestety kolej jest gierkowa caly czas.

    Pozdro.. TK