  • 1. Data: 2010-10-16 19:52:23
    Temat: Re: OD WCZORAJ...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 16 Oct 2010 13:21:59 +0200, Stefan napisał(a):

    > Kurka wodna nie za szybko? Przeciez jeszcze sniegu nie ma!

    A potem zimą się nie chce kontynuować przyjemności obserwowania ptaszków i
    te, lecąc po kilkadziesiąt/kilkaset km do znanego sobie już miejsca
    karmienia, padają z głodu i zimna nie majac sił na dalsze poszukiwanie,
    zastając puste karmniki.

    Na razie zimno nam nie grozi i wiem to na pewno, obserwując zachowanie
    myszy polnych, które jeszcze wcale nie pchają mi się z okolicznych pól do
    domu, a bywało przed chłodami, że nie sposób było nastarczyć zastawionych
    łapek.