  • Data: 2014-05-04 16:51:09
    Temat: Re: (OT) Polska w UE takie moje spostrzeżenia
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W innych państwach europejskich jeśli nie tysiąc to przynajmniej pięćset
    > lat pracowali żeby mieć powody do dumy.
    Oj kogutek, u nas przez ostatnie 500 lat pracowali dzielnie abyśmy NIE
    mieli powodów do dumy, pieniactwo, liberum veto, złota wolność magnaterii
    doprowadziły do upadku Polski. Dobrze że najeźdzcy osłabli tośmy się się
    mogli oswobodzić, bez tego nadal by nas nie było. A pomyśleć że w XVII
    wieku Polska liczyła około 1 mln km2, sięgaliśmy po Rygę, Mińsk, Kijów,
    Poznań, Gdańsk i Kraków.Byliśmy mocarstwem w Europie, wszyscy się z nami
    liczyli, i tak to koncertowo spieprzyliśmy.
    I gdzie tu powód do dumy? że trochę lepiej jest u nas niż na ukrainie czy
    innej dziczy? żaden powód do zadowolenia.
    Teraz jesteśmy białymi murzynami w europie.

    --

    Pozdr
    Janusz