  • Data: 2014-08-13 14:20:57
    Temat: Re: [OT} Re: Ułatwienia w budowie domów?
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-08-13 14:01, Kris wrote:
    > A skoro JKM ma być naszym zbawicielem to chciałbym aby mnie przekonał konkretami ze
    jego program nie zawiedzie

    KNP postuluje państwo minimum, więc zero tzw. zbawicieli. Ludzie sami
    dbają o siebie.

    > Gdzieśtam wyżej jedną liczbę zapamiętałem- ograniczenie p[arlamentu do 100osób. A
    dlaczego akurat 100 a nie 50? A w czym 100 będzie lepsze od 400?

    Pewnie ma to związek z podziałem administracyjnym kraju. Nie wnikam bo
    to akurat mało znacząca sprawa.

    > A jak się da? Konkrety poproszę, kiedy, ile, co itp.?

    Sprywatyzować!

    > A kto ten konkurs ogłosił/rozstrzygał- rzucisz linkiem?

    Z wikipedii:
    "W 1989 wziął udział w konkursie ogłoszonym przez Centralny Urząd
    Planowania na projekt systemu podatkowego w Polsce i zdobył w nim I
    nagrodę."
    Ale gdzieś też czytałem kiedyś o tym więcej, nie pamiętam już gdzie...

    > JKM słynie z wygadywania dużej ilości bzdur na różne tematy

    A konkretnie? Czasem fajnie jest podyskutować na tematy inne niż
    gospodarcze. JKM z natury jest prowokatorem, taki juz i za to go ludzie
    kochają i nienawidzą ;-)

    > więc i nie mam pewności czy w tematach gospodarczych nie bzdurzy.

    Wszystko to co pisze/mówi w sprawach gospodarczych bierze się z tego o
    czym pisali - Hayek, Rothbardt, Bastiat, Friedmann, Mises, Rand, Smith i
    inni. On po prostu przeczytał wszystkie te książki - to gigant
    intelektualny :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info