eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieprzewrócona ścianka działowa - jak zabezpieczyć pozostałe?Re: [OT] Re: przewrócona ścianka działowa - jak zabezpieczyć pozostałe?
    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: [OT] Re: przewrócona ścianka działowa - jak zabezpieczyć pozostałe?
    Date: Fri, 19 Aug 2011 16:07:40 +0200
    <op.vzwjobdg1cvm6g@lap> <op.vzwj7jt81cvm6g@lap>
    <j1p98i$7vg$1@opal.futuro.pl> <op.vzws9tqq1cvm6g@lap>
    <j1pgec$p31$1@news.onet.pl> <j1qm89$1j9$1@inews.gazeta.pl>
    <j1qoe0$c5f$1@news.onet.pl> <j1qqm5$e1v$1@inews.gazeta.pl>
    <j1qrvm$h9s$2@inews.gazeta.pl> <j1r1mb$6dv$1@inews.gazeta.pl>
    <j1r2up$9vv$2@inews.gazeta.pl> <j1r8i4$1b$1@inews.gazeta.pl>
    <j1r9fr$314$1@inews.gazeta.pl> <j1rafl$6jr$1@inews.gazeta.pl>
    <j1rdt9$j0i$1@inews.gazeta.pl> <j1rg1a$qa3$1@inews.gazeta.pl>
    <4e4959fa$1@news.home.net.pl>

    > Wiele zależy od tego drugiego łącza i jego wykorzystania.

    > Nie piszę o limitach ilości przesyłanych danych w miesiącu tylko o tym, że
    > nikt nie ma nieskończonej przepustowości łącza, więc po cholerę zapychać
    > je kiedy dostępna jest "lżejsza" alternatywa, hmm?

    w koncu się za to płaci, więc dlaczego nie korzystać z tego, zauwaz ze filmy
    rowniez ludziska coraz częsciej ogladac zaczynają online
    jak i rowniez serwisy udostepniaja je w rozdzielczości HD i jest tego coraz
    więcej.

    nowe TV maja rowniez vod darmowe aplikacje (tvp onet ipla etc, np.: samsung
    smart tv) ktore umozliwiaja po podlaczeniu kabla ethernetowego z dostepem do
    internetu ogladanie VOD serialow filmow dokumentalnych za free bez uzycia
    komputera, i to tez idą niemale ilosci danych.
    w koncu po to jest internet.

    Pozatym opisana metoda jest prosta, ssh i inne podobne które ty proponujesz,
    nie kazdy jest w stanie sobie poradzić
    a prosty TV czy VNC nawet laik da radę w kilka minut opanowac.

    > Bzdura.

    w Opolu ja mam w cenie standardowej oferty public IP u 4 innych lokalnych
    ISP to również standard
    w Rybniku w kablowce rodzeństwo równiez ma w standardzie.

    ale ty wiesz swoje :)
    i tak juz pewnie zostanie.
    niestety faktów nie zmienisz