  • Data: 2012-12-07 17:09:27
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybaczą
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    Czesc ;-)
    > Płacę więc 2x więcej i nie ma u mnie segregacji . Śmieci segregowane
    > wywalam w Toruniu do kontenerów do segregacji ...

    I teraz Kaszpir nikt nie bedzie
    mogl Ci zwrocic uwagi
    ze wrzucasz smieci do nie swojego kosza.

    Nowa ustawa smieciowa nie zmusza
    mnie do wyrzucania smieci u siebie tj
    ja moge miec ladny wypucowany kosz
    na smieci i ani jednego smiecia w nim,
    smieci zas legalnie moge wyrzucac do kosza na smieci
    przed urzedem miasta.

    Place gminie, wyrzucam w gminie.

    Sa tez plusy tego rozwiazania, na poczatek
    proponuje radnym podwozic worki ze smieciami,
    na wypadek i ku przestrodze gdyby gmina zwlekała z oplatami
    za wywoz smieci wtedy bedzie smierdziec u nich.

    pozdrawiam
    Adams