  • Data: 2012-12-12 16:55:08
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybaczą
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    /// Kaszpir /// wrote:

    > Po prostu żyjemy w kraju gdzie człowiek boi się zatrudnić fachowca bo
    > większość tych "fachowców" nie jest fachowcami , bo dobry fachowiec nie
    > odwala fuszerek.
    > U nas trzeba stać przy gościu , znać się lepiej niż on i co chwilę
    > opierdalać ...

    Albo zakasać rękawy i zrobić samemu. Czy wychodzi taniej, to nie wiem,
    bo czas własny też kosztuje, ale za to defaultowe "panie, to się nie
    da", okazuje się, że się jednak da i to często bez większych
    komplikacji, wystarczy pomysleć.

    Przed tygodniem rozmawiałem z hydraulikiem, tłumacząc mu, co
    chcę uzyskać.

    H: panie, to się nie da -- giętarka zawęzi przekrój rury
    Ja: to wypełnijcie piaskiem i nie zawęzi
    H: eee... no... ale my robimy tylko najprostszymi metodami

    Ta firma zatrudnia co najmniej 4 pracowników, więc nie jest
    to przysłowiowy pan Zenek. :-)

    Pozdrawiam, Piotr