eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
  • Data: 2016-01-22 15:41:46
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-22 o 15:22, r...@k...pl pisze:

    > A ile można kupić lokalnego jedzenia? Telewizor / samochód to skąd kupiony
    > będzie?

    A ile kupisz telewizorow i samochodow? Przeciez to jeden z aspektow. Mam
    corke w liceum i widze z jakimi problemami borykaja sie rodzice z
    wieksza iloscia dzieci, albo mniej zamozni. Dzisiejszy system nauczania
    jest tak skonstruowany, ze dzieciak idzie do szkoly poznac zagadnienia a
    nauke zdobywa na korepetycjach jesli mysli o lepszym wyksztalceniu i
    pracy w zawodzie. Nie wszystkich na to stac. Glupiego angielskiego nie
    nauczy sie w szkole. Ten program moze dac niektorym mozliwosci ktorych
    nie maja.

    Pozdro.. TK