eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
  • Data: 2016-01-24 21:00:03
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-24 o 19:40, Adam Sz. pisze:
    > Pudlo, bo akurat jestem w "trakcie pracy" nad :D
    > A ze tesciowa z blizniakow
    > i jej babcia z blizniakow to wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazuja, ze
    > odrazu dorobie sie 500 pln.
    Tak, tak - może pochwal się jak już coś zdziałasz, bo ja akurat znam
    głównie pary, które się starają, ale im nie wychodzi, czego Tobie
    oczywiście nie życzę :-)

    > Tyle, ze mi wisi czy 500+ bedzie wprowadzony,
    > czy nie bo mnie to w zaden sposob nie przekonuje do zrobienia dziecka.
    I słusznie. To nie ma przekonywać - to ma jedynie ułatwiać ludziom
    ewentualne podjęcie decyzji. Być dodatkowym bodźcem. A dodatkowo
    wspierać tych, którzy już dzieci mają i nieco wyrównywać ich szanse.
    Owszem, jest to forma przekładania kasy z kieszeni jednych ludzi, do
    kieszeni innych, ale uważam, że to całkiem słuszna droga. Tak jak nie
    każdy musi posadzić sobie zagon ziemniaków, czy hektar innej pszenicy,
    żeby nie zdechnąć z głodu, ale jednocześnie z jego podatków realizowane
    są dopłaty dla rolników, tak nie każda para musi mieć przynajmniej dwoje
    lub więcej dzieci dla zachowania liczebności społeczeństwa. Nie powinni
    się jednak dziwić, że z ich podatków dopłaty dostaną ci, co dzieci mają.

    > Patologia jednak 500 nie przepusci :) Ta wlasnie patologia o ktorej pisales
    > (co to wysyla dzieci na zmiane w jednych butach).
    Zaraz, zaraz. Przecież przed chwilą pisałeś, że to świetny pomysł jak
    dzieci chodzą w ciuchach po rodzeństwie :->

    Maciek