eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
  • Data: 2016-02-06 10:37:20
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.02.2016 10:26, Budyń wrote:

    > wiemy co docelowo. Mozemy nawet korwina popierac. Tylko ze miedzy rokiem biezacym a
    2050 gdy to zacznie dzialac korwin bedzie musial zabierac dokładnie takie same
    podatki jak po czy pis - bo takie sa wydatki panstwa.
    > A jesli korwin ma inny plan na etap przejsciowy to tego nie przedstawil.

    Sprzedaż resztek majątku państwowego - szkoły, kopalnie, szpitale,
    grunty, pałace ZUS, skasowanie ośmiorniczek, ministerstw, etatów
    etacików. - państwo oddaje zagrabione emerytom składki.

    Nie pisz, że zacznie to działać dopiero w 2050r, bo w jakimś zacznie
    działać już na początku, Zacznie działać, bo zacznie wreszcie działać
    prawdiwa ekonomia, a nie zamiatanie problemu pod dywan i pozostawianie
    go następnym ekipom rządzącym.

    --
    niebieskim