    From: "RobertP." <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Obciążenie ścianki z BK
    Date: Tue, 26 Feb 2013 13:42:44 +0100

    On Mon, 25 Feb 2013 21:57:25 +0100, Grzegorz <n...@g...pl> wrote:

    > Moim zdaniem nie,
    > Ale to zależy od rozkładu sił na stelażu podtrzymującym.
    > Taka ścianka uniesie ciężar 200kg

    Myślałem o takim wiszącym
    http://galmet.com.pl/pl/products/view/18-wymienniki_
    cwu
    Za bardzo stelaża to tu nie ma w zasadzie, bardziej chyba wieszak na styl
    coniektórych szafek kuchennych.

    > (A jaki to rodzaj BK bo są różne?)

    Ścianka działowa to raczej szału nie ma (nie rozwodziłem się nad tym za
    bardzo, kupiłem co było na składzie obok budowy).
    Podejrzewam że bardziej istotne jest jak została dowiązana do ścian
    nośnych (no właśnie, niby coś tam kotwili/mieli kotwić ale uleciało z
    głowy czy to skontrolowałem więc najbezpieczniej przyjąć że jest
    niedowiązana wcale...)

    --
    Pozrawiam
    RobertP.