    From: JanuszK <J...@m...o2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Obudowa wanny bloczkami.
    Date: Mon, 03 Aug 2009 21:59:40 +0200

    Irokez wrote:
    > Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Dziś oglądałem na żywo wanne.
    > Ma od spodu przyklejone co kawałek klocki drewniane, które są na jakieś
    > 3mm głebiej niż brzegi.
    > Wychodzi na to że wystarczy postawić bloczek tam gdzie jest klocek a
    > resztę sobie darować - oprócz przodu gdzie okleimy glazurą.
    Ale z tyłu nie murujesz bloczków i tam wanna się ni ma na czym oprzeć i
    po to masz zaczepy, a z przodu dajesz bloczki i tam się może opierać na
    tych klockach

    > Hmm.. a pianka nie podniesie wanny? no i jak wstrzyknąć jak obuduje ją i
    > zero dostępu oprócz otworu rewizyjnego?
    Ale wstrzykujesz przed płytkami i wtedy masz szparę między bloczkiem a
    krawędzią wew wanny, pamiętaj że bloczek musi być cofnięty mni 1,5cm aby
    zmieścił ci się klej i płytka do lica wanny, to daje ci szparę około 1cm
    akurat aby wężyk ci tam wszedł. Pamiętaj że bloczka nie wciśniesz na
    styk pod obrzeże wanny, lepiej dać go niżej na poziomie klocka a resztę
    zapiankować, Do wanny dać parękartonów i wsadzić kilka paczek płytek lub
    parę worków kleju i nie podniesie ci pianka. Sam tak niedawno robiłem
    tyle że ja jeszcze zrobiłem podcięcie z dołu na nogi, dłubanina straszna
    ale da sie :)

    --
    -----
    Pozdr