    From: "na102" <g...@P...FM>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplanie styropianem w "kulkach"
    Date: Mon, 19 Oct 2009 11:23:03 +0200

    news:hbh6o3$ips$1@news.onet.pl...

    > mądrym jest montaż w domu czujek dymu albo systemowych albo pojedynczych,
    > jak ogień sie tak rozhula ze przepali płyty GK to już nie ma czego i kogo
    > często ratować. W przypadku pożaru ważny jest czas reakcji. Pomijam tak
    > oczywistą sprawę jak posiadanie gaśnicy.
    >
    > ile osób ma zamontowane czujki dymu i posiada gaśnice.
    popieram Cie w 100% ,niektórzy potrafią wydawac pieniądze na różne duperele
    a o podstawowych zabezpieczeniach nawet nie pomyślą a czujki dymu ,czadu
    ,gazu nie sa drogie i napewno kazdego na to stać,tym bardziej że chodzi o
    bezpieczeństwo nasze i naszych najbliższych.Co do gaśnic to zawsze sie
    zastanawialem dlaczego jest wymóg posiadania jej w samochodzie a w
    mieszkaniu nie? Warto moze wspomniec tu takze o kulach przeciwpożarowych
    ktore można umieścic w newralgicznych miejscach budynku koszt 200zł a
    zabezpiecza nam 9 m2 na około 6 lat (proszek traci własciwości gaśnicze po
    7 latach).
    pozdrawiam
    RK

    4520 (20091018) __________