  • Data: 2016-08-18 08:09:12
    Temat: Re: Ocieplenie fundamentu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 07:55:06 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > ze nieco przesadziłes z tym smarowaniem styropianu :)

    Kupilem wtedy bodaj 15 wiader dysperbitu za 1/3 ceny.
    Smarowalem wszystko w zajebistych ilosciach. Np. fundament mam zrobiony tak:

    lawa fundamentowa
    malowanie lawy fundamentowej 2 x dysperbit
    folia fundamentowa
    1 warstwa bloczka betonowego:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=512

    Cala warstwa bloczka wysmarowana dysperbitem 2 x:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=597

    Na to 2 x folia fundamentowa i dopiero murujemy sciane:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=589

    Drenaz zrobiony na rowno z lawami.

    Przesadzilem, czy nie - tanio bylo to smarowalem ile wlezie ale moze
    dzieki temu ja mam sucho jak pieprz, a sasiad regularnie wypompowuje
    wode z piwnicy pompka :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.