  • Data: 2016-08-25 13:12:13
    Temat: Re: Ocieplenie fundamentu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 12:34:19 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Skoro myslisz, ze to sprawa wieku to moze sprobuj? Moze to uzdrowi
    > frustracje, ktorej przyczyny dotad nie znales i nie wiesz jak powinno
    > byc? Z reklam preparatu i Twojej ostatniej "tworczosci" wnioskuje, ze
    > moze Ci sie przydac. Chociaz z drugiej strony jako jedyny dorosly
    > podobno, dostarczasz wiele radosci uczestnikom dyskusji i czytaczom
    > zapewne tez. To dla nich moze lepiej nic nie zmieniaj...

    A ja mysle, ze macie kije w dupach i zesztywnieliscie do granic mozliwosci.
    Moze zaczniemy sobie za chwile pisac per Pan? :) To, co ja tu pisze to
    1% tego, co sie wokol dzieje - jezeli mozna mnie porownac do prawdziwego
    ekshibicjonisty to jestem ubrany w futro, szalik, zimowe buty i widac mi
    tylko oczy :D

    Wiecej luzu proponuje:)
    pozdr.

    --