  • Data: 2016-08-25 17:29:31
    Temat: Re: Ocieplenie fundamentu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 17:06:53 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Banda kretynów powiadasz.

    Mialem na mysli uzytkownika i ghoscika. Jeden tylko napierdala w kolko
    BAJKOPISARZ i sie zapetlil, a drugi pisze o swoich urojeniach.

    > Jeśli piszący tu to kretyni to tak sobie myśle jak nazwać osobę która tweerdzi że
    milionowe transakcje na portalu spolecznościowym załatwia.

    Kto powiedzial, ze zalatwia? Napisalem tylko, ze nazwa chce kupic moja
    firme od dawna. Nic nie zalatwiam bo moja firma nie jest na sprzedaz:-)
    To byla tylko i wylacznie ciekawostka. Dla mnie nic nie znaczacy fakt,
    a nie zadna milionowa transakcja :)

    > Chciałeś pogadac jak równy z równym a tu kretyni tylko wiec proponuję żebyś Sobie
    poćwierkał na twiterze czy innym snapczacie- może to odpowiedni portal dla
    byznesmenów Twojego pokroju z Twojego pokolenia i tam znajdziesz równych Sobie do
    dyskusji.

    No i sie obrazil :)
    pozdr.

    --