  • Data: 2017-05-08 10:02:06
    Temat: Re: Ocieplenie ściany wewnątrz
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-08 o 00:02, Adam Sz. pisze:

    > Znalazles powod? Od strony lazienki mogla sie gdzies przedostawac wilgoc
    > do sciany? Prysznic / wanna? A od strony pokoju slaba wentylacja.
    > Grawitacyjna ;)

    Akurat z drugiej strony sciany, tj. w lazience w tym miejscu jest
    szczelna zbudowa kibla, ze swieza dostawa wody z wodociagu do spluczki.
    Mysle, ze moze to byc jedna z przyczyn. Druga przyczyna to pewnie sama
    lazienka, gdzie okresowo wilgotnosc bardzo wzrasta. Trzecia to
    potencjalne straty w dol, wychladzajace sciane. To pokoj na parterze.
    Suma tych trzech moze powodowac taki efekt, tak sobie mysle.

    Pozdro.. TK