    Subject: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Bula <b...@s...onet.pl>
    Date: Tue, 30 Aug 2016 00:50:02 +0200

    Hej,

    [ciach]

    Czytajac niektore posty, czlowiek dochodzi do bardzo smutnego wniosku.

    Polacy sa bardzo dziwnym narodem. Smutne jest to, ze najgorszym wrogiem
    Polaka jest drugi Polak. Tyle zawisci ile mozna uslyszec w waszych
    postach powoduje, ze czlowiek zastanawia sie jaka trzeba byc osoba aby
    cieszyc sie z nieszczescia innych osob.

    Dla mnie kazdy kredyt hipoteczny, czy to PLN/EUR/CHF to w pewnym sensie
    porazka. Nie wiem jak mozna sie cieszyc, ze mam kredyt do konca zycia.
    Przeciez taki kredyt zawsze wiaze sie z ryzykiem. Nikt nie wie co bedzie
    za 5-10-15 lat. Zdrowie/praca/wypadki sie zdazaja i wtedy Bank nie
    bedzie mial litosci.

    Problem CHF to tragedia dla pewnej grupy osob. Ci co splacaja beda
    splaca, gorzej, jezeli ktos musi sprzedac obecnie nieruchomosc, wtedy
    pojawie sie spory problem. Ale czy ci co maja kredyty w PLN powinni sie
    cieszyc z tego powodu. IMHO powinni sie obawiac tylko pogorszenia
    sytuacja, jezeli Panstwo zacznie znow cos mieszac.

    Obecnie kredyty PLN sa dosc tanie(stopy sa wyjatkowo na niskim
    poziomie), ale ile to potrwa. A banki lubia miec kazdy powod aby tylko
    podnosic oplaty i dostana go pewnie kiedy, i wtedy dopiero bedzie ciezko
    nam wszystkim.

    P.S.
    Nic dziwnego, ze na zachodzie Polak nie chce pracowac "pod" Polakiem.

    Bula