    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Odkurzacz Centralny
    Date: Sat, 13 Feb 2016 20:18:48 +0100

    W dniu 2016-02-10 o 21:51, Jarosław Kłopotek pisze:

    > No niby tak ale zobacz - mam parterówkę, muszę gdzieś ukryć te rury,
    > trzeba to za wczasu zaplanować, żeby nie było zbędnych kolizji.

    Ale w parterówce będziesz miał tego bardzo mało, jako że parterówka jest
    bardzie rozległato dałbym na korytarzu na przeciwległych końcach po
    gniazdku, masz wtedy
    mniej niż 9m do najbardziej odległego końca pokoju, do tego szufelka w
    kuchni i przy wejściu w wiatrołapie, rury ukrywasz a posadzce, odkurzacz
    w garażu, przy odkurzaczu dajesz sobie jeszcze jedno gniazdko do
    sprzątania auta, wyrzut przez ścianę na zewnątrz, daleko od okna i drzwi.
    W takim układzie 3 gn + 2 szufelki możesz użyć nawej najsłabszy okurzacz.
    Rury 9m się nie obawiaj, jest bardziej poręczna niż zwykły odkurzacz i
    lekka. Mam wieszak na ścianie na którym wieszam rurę zwiniętą na 4 części.

    --
    Pozdr

    Janusz_K