  • Data: 2010-07-18 20:23:35
    Temat: Re: Odkurzacz domowy
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1e50stzj6jf14.e8qmyajv7viq$.dlg@40tude.net...

    > Hmmm, tak sobie myślę, czy przypadkiem nie użyć odrobiny płynu do
    > zmywarek,
    > tego do nabłyszczania - on w końcu działa jako obniżacz napięcia
    > powierzchniowego, co skutkuje szybkim spływaniem wody z naczyń i brak jej
    > pozostałości na nich, więc brak zacieków.

    Każdy nawilżacz będzie tylko korzystny, a odkażanie to dobra rzecz. Zapach
    płynu wiywietrzysz błyskawicznie. Odkurzacz z czystą wodą, bez rury ssącej
    pochłonie zapachy kuchenne, ubikacyjne, nawilży powietrze w upały. Mój syn
    dodawał Olbas do wody - całe mieszkanie tym nasycał przy przeziębieniach w
    rodzinie... Takie anty-morowe powietrze. :-))