  • Data: 2016-09-27 16:33:21
    Temat: Re: Odpływ w garażu
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-26 o 18:45, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    > Hobby? - jeśli nie to wcale nie bzdura:

    Po części owszem.

    > Mechanik (warsztat) serwisuje mi już 4 auto - nigdy nie miałem zastrzeżeń.

    Ja też nie wszystko sam robię. Choćby właśnie z uwagi na czas. Ale
    dobrze jednak mieć możliwość prostszych rzeczy zrobienia sobie tu i
    teraz, bez kombinacji, jak się teraz dobrać od spodu auta. A często pod
    spodem masz do zrobienia jakąś pierdołę totalną, a nie bardzo jest jak
    ot robić, bez sensownego dojścia tam, czyli np. kanału.
    Oczywiście nie każę ich budować każdemu, ale daleki byłbym od
    stwierdzenia, że teraz to już 100% garaży bez kanału bo nie ma sensu.

    Pzdr
    --
    /__/_* /