  • Data: 2014-02-10 22:44:42
    Temat: Re: Oferta na solary dla domku jednorodzinnego
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 10 lutego 2014 22:05:01 UTC+1 użytkownik Piotrek napisał:
    > Co będzie robiło za wymiennik? Pochwalisz się jakimś szkicem lub zdjęciami?

    No właśnie dopiero się dowiedziałem że Mietki byli i takie coś
    zapodali, zaraz znajdę tego pdfa jak to wygląda.
    Nie wiem na jakiej podstawie to liczyli, nie wiem jak ma być
    montowane, na razie sam liczę czy aby nie za bardzo marketingowo
    to policzyli :> No i wydaje mi się, że trochę przeginają z ceną,
    dlatego zapodałem pytanie, może wniesiecie uwagi :>
    18 tysi to kupa kasy (zakładając, że ta dotacja faktycznie tyle
    wyniesie, a nie będzie to potencjalna dotacja do której dojdą
    odsetki).

    Wygląda to na razie w ten sposób, więcej info na razie brak:

    http://lisciasty.firehost.pl/solar.pdf

    L.