    From: czeremcha <1...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Ogrody działkowe.
    Date: Sat, 28 Jul 2012 01:30:12 -0700 (PDT)
    <x...@4...net> <jug5ap$18t$1@inews.gazeta.pl>
    <195ttiz4vryen$.1dvv0c8r9y3k2$.dlg@40tude.net>
    <jugker$q9k$1@inews.gazeta.pl>
    <1c2fuzre0rtym.1rbhottang4v9$.dlg@40tude.net>
    <ijre3nuz02xt$.6hy2gbc50osv$.dlg@40tude.net>
    <juh4fc$9qn$1@inews.gazeta.pl>
    <10bm5cmgjtwit.udggyc178u93$.dlg@40tude.net>
    <juioe9$sld$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    <jujkqn$lvm$1@inews.gazeta.pl>
    <1a3phrlh5ssgv$.c5cibqm8asty.dlg@40tude.net>
    <17qktvgfausct$.2w7z7kvpaxxx$.dlg@40tude.net>
    <c...@g...com>
    <afu3l78usrwf$.k5co7telb1ro.dlg@40tude.net>
    <d...@g...com>
    <1l8jaai5hpbyf$.1jy23nwz95j5y$.dlg@40tude.net>
    <0...@g...com>
    <n...@4...net>
    Cc: i...@g...pl

    W dniu piątek, 27 lipca 2012 18:24:03 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

    > W tym konkretnym przypadku nie ma miejsca ani warunków na "gigantyczną"
    >
    > dziurę, takie coś można sobie robić na otwartym terenie, gdzie wokoło
    >
    > pozostanie jeszcze miejsce na tzw czynności operacyjne

    Hmmm, to jak to robią "w szerokim świecie"?

    Poza tym - pozostaje kwestia lokalizacji urzędów. Jestem zdanie, że zwłaszcza urzędy
    szczebla powiatowego i wojewódzkiego /czyli w domyśle - takie, do których petent i
    tak dojeżdża jakimś środkiem lokomocji, przeważnie swoim, bo takie mamy czasy/
    powinny być wyprowadzane poza centrum miasta. U nas wydziały starostwa potrafili
    zrobić w miejscu z całkowitym zakazem parkowania, a przyjezdnemu wcale nie tak łatwo
    jest wydedukować, że najbliższy parking jest odległy o dobre 300 metrów.

    Inna rzecz, że petenci najchętniej wjechaliby samochodem do urzędu. Systematycznie
    przeganiamy spod naszego bloku "obce" samochody, rozjeżdżające nam trawniki, bo tuż
    pod mieszczącym się obok urzędem starostwa "nie ma miejsc do zaparkowania". Biedaki
    boja się zaparkować dalej, żeby nie stracić z oczu budynku starostwa, bo się zgubią w
    "wielkim mieście". Inaczej tego sobie wytłumaczyć nie potrafię. Ok, jest jeszcze
    lenistwo i niechęć do chodzenia. No i to, że z reguły miejsca są, tyle że trzeba
    zapłacić złotówkę za parkowanie. A wywalczyliśmy zakaz wjazdu na podwórko...

    Zatem - nie likwidować parki i skwery, a wyprowadzić urzędy poza centrum...

    Ania