  • Data: 2021-08-21 04:37:34
    Temat: Re: Ogrzewacie garaże?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 20 sierpnia 2021 o 07:54:32 UTC+2 Mateusz Viste napisał(a):

    > I dlatego lepiej ten samochód obudować pustakiem? Przyznam, że nie do
    > końca rozumiem, na czym polega ten argument (być może czegoś nie
    > doczytałem).

    Nie doczytales. Bo tam wyzej dyskusja jest o tym czy w garazu cos robic czy auto
    trzymac.
    A moja uwaga tyczy sie tego ze miejsce w garazu pozyteczne a na zewnatrz tez
    pozyteczne.

    > Jeśli o miejsce przed domem chodzi, to dodam tylko, że ma
    > jedną bardzo fajną cechę: jest znacząco tańsze od tego zabudowanego. No

    Ale jak juz garaz zaplacony, zbudowany to lepiej w nim trzymac stre mebloscianki czy
    sztangi do cwiczen czy auto?
    A moze zamiast auta miec tam warsztat i robic nowe mebloscianki, na sprzedaż?
    Takie to dyskutowanie na grupie.

    > i jest go zazwyczaj dużo więcej, chyba że ktoś kupił malusieńką działkę
    > i wybudował się na niej z niepotrzebnym rozmachem (co chyba właśnie
    > sugerujesz).

    No wlasnie ostatnio widze mase takich patodzialeczek. Ktos chce domek i buduje ale
    narzeka potem na grupie (byli tu tacy) ze ma zle ustawna dzialke bo z jednej strony
    sasiad i nie mozna blisko plota budowac, z drugiej strony chail okno wiec tez mu sie
    miejsce marnuje...
    No i jak sie roweruje po swiecie to widac mase takich patodomkow gdzie ktos albo nie
    pomyslal albo urzednik nie pozwolil albo kij wie co ale dzialka jest w kratke
    zabetonowana, nie ustawiona wzgledem slonca czy widokow na jakies gorki czy rzeczke.

    I potem ktos sugeruje trzymac auto na podworku w miejscach takich jak to:
    https://www.google.com/maps/@52.2478977,21.1104397,1
    12m/data=!3m1!1e3

    No niby mozna, a w garazu dlubac meble albo mebloscianki trzymac. Tylko albo szkoda
    miejsca albo te wyroby potem przeba nosic do bramy tak zeby auta nie obic...

    Taka ogolna uwaga.