  • Data: 2013-03-28 21:04:16
    Temat: Re: Ogrzewania podłogowe - juz za późno?
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Jeszcze dodam.. Sa ludzie ktorym to nie odpowiada. Sa ludzie ktorzy buduja
    >swoje samochody / motocykle, bo "katalogowe" im nie odpowiadaja - chca miec
    >cos SWOJEGO wlasnego. Cos >wykonane "tymi recami" ma dla nich duzo wieksza
    >wartosc niz jakiestam gotowe kupione.

    Ale to są wyjątki ...

    Normalnie "Kowalski" który na co dzień zajmuje się przerzucaniem dokumentów
    nie ma pojęcia o budowlance , elektryce , hydraulice , fizyce , geologii i
    wielu innych dziedzinach a za to się zna dobrze na przepisach , dokumentach
    i innych rzeczach które dla kogoś innego to typowa czarna magia.

    Taki "Kowalski" zarabia pieniądze i ma pracę , bo jest fachowcem w swojej
    profesji i zarobione w ten sposób pieniadze wydaje na np. zakup domu którzy
    też będą robić ludzie którzy są profesjonalistami.

    Sądzę że problem jest taki że wszyscy szukaja najtańszych "fachowców" a
    niestety fachowcy nie są najtańsi i jedno drugiemu przeczy , ale cena czyni
    cuda i ludzie się łudzą że gościu który mówi że wszystko umie i jest tańszy
    o 50% od pozostałych jest tak samo dobry jak Ci najdrożsi ...

    Niestety w większości tak nie ma ...
    Mój kafelkarz wiele lat temu nie miał problemu z klientami. Do niego czekało
    sie nawet rok !
    Nie był tani , ale robił rewelacyjnie , sprzatał po sobie. Można było dać mu
    klucze i było sie pewny że nic nie zniszczy i nic nie zginie. Jakby były
    jakieś problemy to przjeżdzał i bez żadnego ale poprawiał , choć nie było
    takiej potrzeby ...

    >Jak babcia zrobila na drutach szaliczek i dala Ci w prezencie pod choinka
    >to tez ja zjechales ze jest nienormalna bo szaliczki przeciez robia
    >fachowcy w chinskiej fabryce i powinno je >sie kupowac w sklepie, a nie
    >robic samemu? ;)

    To trochę nie to samo ...
    Ciężko porównać połozenie samemu ocieplenia na poddaszu w lato , gdy są tam
    temperatury po 40-60 stopni jak się z człowieka leje , gryzie wełna ,
    pozycje przy ociepleniu są mało komfortowe , gdzie człowiek pada z sił , do
    dziergania w ciepełku przy herbatce ...

    Babcia spelnia sie robiac na drutach czapeczke dla wnuczka, a facet budujac
    dom dla swojej rodziny. Dla mnie to jest synonim sily i meskosci, dla
    Ciebie - nienormalnosci! Kazdy ma swoje zdanie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.