  • Data: 2009-08-03 20:31:49
    Temat: Re: Ogrzewanie domu prądem
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ONYX" <onyx78@[usunto]poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:h57fid$582$1@news.interia.pl...
    > Witam,
    >
    > Jako, że jak już pisałem niedawno zostałem wyrolowany przez sąsiada z
    > przyłaczem min. gazu, [cut]
    Prosze o jakieś porady.

    > --
    > ------------------
    > ONYX
    > Kraków
    > ----------------
    >
    >--
    Wstaw piec na ekogroszek (na allegro jak poszukasz trafisz za 1-3 kpln
    uzywane i nowe)
    czasami za ta cene masz z podajnikiem
    normy nie spelnisz (9m3+drugie tyle na przechowanie opalu) ale kto sie
    bedzie pytal
    wyjdzie najtaniej a jak trafisz na piec z dodatkowym rusztem to juz wogole
    spoko

    Andrzej
    www.hana.com.pl