  • Data: 2009-12-22 09:42:27
    Temat: Re: Ogrzewanie tymczasowe
    Od: " g-jaro" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek <t...@g...pl> napisał(a):

    > A może rozprowadzenie ciepłego powietrza z kominka da się jakoś powiązać
    > z rekuperatorem, który planuję? Czy może za bardzo filozuje ?

    "Filozujesz"

    Zrobisz jak chcesz ja bym zrobił tak.

    -nie kominek a w miare tania "koza" z supermarketu (jak Ci sie po 2 latach
    znudzi i stwierdzisz , ze palisz w niej raz w roku na romantyczny wieczór to
    bez żalu ja wyrzucisz a do zalatania pozostanie ci tylko otwór w kominie)
    - palic na full (jak sie koza rozleci wymienia na gwarancji), nie zamykac
    drzwi wewn. niech się cieplo rozchodzi (w przeciwieństwie do kontrolowanej
    instalacji na gaz)
    - gdzie cieplo nie dojdzie dogrzewac punktowo tanim konwektorem elektrycznym z
    wentylatorem (łazienkę Ci nagrzeje w 15-20 min. do temp zdatnej do kapieli)
    - oswoic sie z faktem, ze do czasu podłączenia gazu nie będzie to przyjemny sezon.

    Potem juz będziesz miał gaz - albo jeżeli gazownia zełgała to przynajmniej
    ochłoniesz, będziesz miał jakieś doświadczenie we własnym domu i podejmiesz
    dalsze decyzje.

    Za zaoszczędzone (niewydane) na wydumkach (plaszcze wodne, rozporowadzanie
    ciepla, rekuperator, kocioł tymczasowy etc.) pieniądze wyjechac w najgorsze
    mrozy na 7-dniowe last-minute do ciepłych krajów.

    Pzdr,
    g-jaro