  • Data: 2014-11-11 12:08:38
    Temat: Re: Okapy
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-11 08:45, slavo65 pisze:

    > Przy okazji zdradzę Ci wielką tajemnicę, którą ja poznałem od mojego pierwszego
    szefa w mojej pierwszej pracy w czerwcu 1984 roku. Brzmi ona tak:
    > "Ludzie tak długo się męczą w swojej pracy, dopóki do nich nie dotrze, że to jednak
    życie prywatne jest dodatkiem do życia zawodowego, a nie odwrotnie".

    Szczescie, ze nie zapomniales dopisac, ze to byl rok 1984. Od tego czasu
    jednak sporo sie zmienilo. Ja znam ludzi, ktorzy po powrocie z tzw.
    zagranicy stwierdzaja iz model zycia w Polsce ze wzgledu na prace
    wlasnie jest upokazajacy.
    Ty sobie pracuj i we snie w niedziele, ale racz nas nie dreczyc wiecznie
    tymi samymi wyswiechtanymi frazesami, bo dawno juz doszlismy do tego, ze
    to moze i nie jest zle rozwiazanie. Rzecz w tym, ze szczescie gwarantuje
    wylacznie jej sprzedawcom w postaci ogronej marzy.

    Pozdro.. TK