    From: s_13 <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Okna dachowe Starlite
    Date: Fri, 7 May 2010 12:27:44 -0700 (PDT)

    On 7 Maj, 21:09, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja właśnie o velluxach słyszałem niezbyt dobre opinie, a jak okna
    > dachowe, to tylko fakro...
    > Nie wiem jak to w praktyce wygląda, mam je na razie złożone w garażu. W
    > tym tygodniu majster będzie mi je montował. Co rzeczywiście kryje się
    > pod słowem 'FAKRO'... czas pokaże. Pozostaje mieć nadzieję, że będzie ok.
    >
    > pozdr.
    > robercik-us

    miałem okazję porównać jakość fakro sprzed 10 lat i tych nowych, w
    starych sęki w ościeżnicy i rozsychanie to norma, już dawno nadają się
    na śmietnik, te nowe idealne, użytkuję wprawdzie dopiero dwa lata ale
    na razie żadnych oznak zniszczenia
    BTW nie wiem czy nie ważniejsze od jakości (która powinna być ok u
    każdego producenta jeśli chce istnieć na rynku) jest prawidłowe i
    staranne osadzenie okna i tu bym nie oszczędzał na fabrycznych
    akcesoriach i fachowcach

    pozdrawiam
    s_13