  • Data: 2010-06-10 21:54:33
    Temat: Re: Okno połaciowe Velux i inne - montaż
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U mnie zepsuli papę kładąc dachówki i nic sobie z tego nie robiąc zostawili
    > uszkodzone.

    a u mnie zepsuli ci co kładli papę :-) przybijali ja do desek takim
    tackerem jak młotek, stukasz i zszywka się wbija, szkoda tylko, ze jak
    za mocno pacniesz, albo między dechy to się robi dziura :-(, jak
    spoglądałem od spodu w słoneczny dzień, to widziałem coś w rodzaju
    rozgwieżdżonego nieba między deskowaniem :-)
    papa też była jakaś dupna rwała się w rekach... dekarzom jak przyszli,
    to najpierw kazałem zerwać tę papę, wstawić okna dachowe (tu musiałem
    trochę powalczyć, żeby fuszery nie było, potem kazałem obmacać
    wszystkie dechy i podobijać wszystkie wystające gwoździe i zszywki
    (sam po nich też latałem) i położyć najlepszą membranę, jaka była
    dostępna od ręki w pobliskim składzie, wyszło dobrze bo był tyvek,
    który można kłaść na deski :-), potem, zanim zabrali się za dachówki,
    byłą przerwa "technologiczna" dwa tygodnie wiatr smagał membranę, a
    deszcz zalewał... i test OK, nic w środku nie ciekło :-), można było
    kłaść dachówki..., fachowcy, jak zobaczyli, że ewentualna fuszera nie
    przejdzie, szanowali własnoręcznie ułożoną membranę :-)

    pozdrawiam
    s_13