  • Data: 2009-07-07 10:16:03
    Temat: Re: Opaska wokół budunku-dylemat.
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JKK" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    news:h2v65b$r0r$1@news.wp.pl...

    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:h2v301$1fj$1@news.onet.pl...

    > Przecież folię obsypujesz żwirem a nie gliną,
    > i dodatkowo na to są kubełki, aby woda miała którędy odparować.

    Zgadza się ale jak piszesz musi odparować a to trwa- zreszta niebardzo wiem
    którędy odparuje. A kubełki tu w niczym nie pomagaja a wręcz robią miejsce
    dla tej wody.
    Już sam piasek w takim przypadku moim zdaniem jest dużo lepszym rozwiazaniem
    woda poprzez warstwe piasku przeleci niżej - folia tylko ułatwia zbieranie
    wody przy fundamencie. Woda ta nie ma gdzie odpłynąć bo glina słabo
    przepuszcza. No chyba że jest drenaż poniżej.
    Pogadaj dokładnie z kierbudem np. Mój kilka razy podkreslał że w niektórych
    przypadkach folia kubełkowa narobi więcej szkód jak pożytku
    Folia kubełkowa jest dobra jak w pobliżu fundamentów masz drzewa, rośliny
    itp. Ona wtedy chroni izolację/ocieplenie fundamentu przed korzeniami tych
    roślin.
    Tak wiec z folia kubełkowa łatwo przedobrzyć.

    Krzysiek