    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Optymalne sterowanie podłogówką ?
    Date: Wed, 17 Nov 2010 00:39:18 +0100

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ibm2h2$fv0$1@inews.gazeta.pl...

    > Czytałem i wiem że polecałeś pogodówke ...
    > Jednakże na innym forum przeczytałem że pogodówka to nie jest wcale
    > najlepsze rozwiazanie i sporo lepszym rozwiązaniem jest termosta pokojowy
    > przeznaczony do sterowania podłogówką ...

    No to zes sie durnot naczytal na tym innym forum...
    Prawde mowiac, jak zagladalem na inne fora to mam wrazenie, ze tu chyba
    elita pisuje...
    Jako ciekawostke powiem, ze miesiac temu wylaczylem wplyw temp. wewnetrznej
    w moim steroniku, bo wprowadzal wiecej zamiesznia niz to warte. Aktualnie
    sterownik pracuje wylacznie w oparciu o temp. zewnetrzna. Temp. zasilania
    poszcegolnych obiegow staly sie logiczne a w domu stala temperatura.
    Zobaczymy jak to bedzie jak przyjda mrozy, ale jak do tej pory jest git.

    Pozdro.. TK