  • Data: 2014-04-27 21:35:28
    Temat: Re: Orange FunPack - ma ktoś?? opinie
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zyga wrote:
    > Mam zamiar wziac taki zestaw z orange :
    > FunPack HD + pakiet Comfort + Internet 20 mb - wychodzi cos koło 130
    > zł
    > Ma ktoś taki zestaw, kanały nie "tna", jaka mniejwiecej max ilosc
    > łącza
    > I czy trudno taki zestaw zamontować

    jeżeli przez neta te kanały to potrafią się przycinać, kilka opini
    wśród znajomych jest negatywnych, ja miałem z satelity to sygnał jest
    marny - w końcu to nc+
    zmieniają kanały jak chcą a czasami tylko wyłączają nic nie dając w
    zamian
    dekoder jest prosty, instalacja intuicyjna zresztą jest instrukcja
    (prosta)
    dekoder umożliwia mnej niż mógłby, obsługuje jeden kanał mimo że
    sprzętowo jest przygotowany na 2
    nie można układać kanałów wg własnej kolejności, a kolejność jest
    dziadowska
    jeżeli nie jesteś TVmaniakiem to obleci

    jeffrey