    Date: Thu, 20 Feb 2014 10:28:24 +0100
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ościeżnice drzwi antywłamaniowych - cienka blacha?

    On 2014-02-20 10:15, Marcin N wrote:
    > Nie bardzo rozumiem, czemu zakładasz moją inteligencję na poziomie młotka.

    Nic z tych rzeczy. Jeśli tak odebrałeś mój post to przepraszam.

    > Czy ja mówię o super wypasionych drzwiach do skarbca?
    > Mam zamiar kupić rozsądne drzwi w rozsądnej cenie i nie mam zamiaru
    > ułatwiać złodziejowi włamania się "bo i tak wejdzie".

    No cóż, każdy się bawi za własne pieniądze ...

    > Nie rozumiem w ogóle "obrońców praw złodziei" w tym wątku.

    To akurat proste. Twoi adwersarze próbują Ci uświadomić, że w przypadku
    domu szkieletowego masz pewnie z 10% szans na to, że włamywacz w ogóle
    zacznie rozważać możliwość wejścia przez drzwi. Tak więc ładowanie kasy
    w cokolwiek więc ponad standard, co odstraszy "dzieciaki" jest IMHO
    nieroztropne.

    Ale tak jak wspomniałem wcześniej każdy się bawi za własne pieniądze.

    Piotrek