    From: "Jackare" <1...@1...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Otwarte naczynie wzbiorcze
    Date: Mon, 31 Jan 2011 23:20:08 +0100

    Użytkownik "Stolat" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4d472c83$0$2455$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Jackare" <1...@1...com> napisał w wiadomości

    > Jestem świadomy tych faktó, mam nadzieję że markowa rura wytrzyma to
    > uderzenie.
    > Choć przy takim przekroju cena jest zbliżona do miedzi, ale problem może
    > leży gdzie indziej...

    > No właśnie nie wiem czy dokładnie jest tak jak mówisz... podeślę Ci
    > zdjęcia.
    > Poziom wody w naczyniu OK, sprawdzam namiejętnie :). Mam wrażenie, że
    > moej odpowietrzniki i separtor pwoietrza działają jak zwężki Venturiego i
    > zasussają powietrze.
> [...]
    podrzuć gdzieś zdjęcia. Jak duży masz separator powietrza i gdzie
    zainstalowany? Z tego co piszesz rzeczywiście powietrze może być zasysane
    przez separator i odpowietrzniki - być może zaworki zwotne w
    odpowietrznikach nie działają, tzn przepuszczają powietrze do instalacji -
    być może będą się tak zachowywać przy podciśnieniu (czy masz faktycznie jak
    w dyszy vemturiego jakieś istotne przewężenia w instalacji grzewczej?) , ale
    to nadal wskazywałoby, że zbiornik wyrównawcz nie spełnia jednej ze swych
    ról- nie zapewnia odpowiedniego ciśnienia statycznego w zładzie.