eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePłyta fundamentowa nieocieplona od spodu - czy grozi skraplaniem wody?Re: P?yta fundamentowa nieocieplona od spodu - czy grozi skraplaniem wody?
  • Data: 2014-07-25 08:14:33
    Temat: Re: P?yta fundamentowa nieocieplona od spodu - czy grozi skraplaniem wody?
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-25 03:49, HANA pisze:

    > Ergie nie karm trola
    > jak ktos bedzie czegos szukal da sobie rade

    O widzę pan "fachowiec" od domów drewnianych się odezwał.
    Może masz życzenie sprostować bzdury Ergiego, a może bzdury, które sam
    napisałeś, a może wykażesz jakie bzdury ja napisałem?
    Najpierw zaprzeczyłeś temu, że ściana domu szkieletowego jest
    wentylowana, zaprzeczając także podstawowym i znanym prawom fizyki, a
    następnie pisząc, że jest dość dobrze wentylowana.
    Wybacz, ale skoro coś takiego piszesz, co świadczy o nieznajomości praw
    fizyki to ja uważam, że jesteś wyjątkowym partaczem.
    Skoro podjąłeś taką dyskusję, a teraz bronisz Ergiego to miej odwagę
    podyskutować rzeczowo i odnieść się do tego co ja napisałem, co pisał
    Ergie i co Ty sam napisałeś.
    Tylko bez tekstów "bzdura" i bez uprzedzeń.

    Dobry fachowiec potrafi umotywować, a nie pisać ogólnikami i nie staje w
    obronie głupoty tylko po to, żeby się zemścić na kimś, kto wytknął jego
    błędy.

    Ergie napisał, że parozolacja jest idealnie szczelna i nie przepuszcza
    ani pary wodnej, ani powietrza.
    Ja mu napisałem i to samo potwierdził kolega Marcin, który jest autorem
    tej dyskusji, że paroizolacja nie jest idealnie szczelna, ale jest
    celowo wykonana tak, aby przepuszczała niewielką ilość powietrza
    (dozowała) z wewnątrz tzw. "opóźniacz".

    Ergie napisał: "ściany mają być wentylowane _na_ _zewnątrz_. Natomiast
    od wewnątrz izolacja musi być idealnie szczelna"
    Ponadto Ergie sugerował, że wełna mineralna jest barierą dla powietrza
    oto jego wypowiedź: "A jak to powietrze co już pokonało wiatroizolację
    ma jeszcze pokonać wełnę???"

    Ustosunkuj się do tych wypowiedzi.