  • Data: 2015-03-06 15:06:20
    Temat: Re: PC Altherma - podsumowanie sezonu.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > W Łodzi, musi co to złe miasto jest ;P

    Ja bym go może i zrozumiał gdybym rozdał swój majątek biednym, albo oddał
    obie nerki płuca i wątrobę, ale ja po prostu wymieniłem katalizator - coś co
    w cywilizowanym świecie jest oczywistością. Dla mnie było oczywistością, a
    on mnie już przyrównuje do Jezusa... Coś jakby proporcje nie takie :-)

    Pozdrawiam
    Ergie