  • Data: 2016-09-01 11:44:55
    Temat: Re: PC a GAZ
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-01 o 11:15, Myjk pisze:
    > Thu, 1 Sep 2016 10:32:33 +0200, nadir

    > https://www.tauron.pl/Dom/Ceny-energii-i-taryfy/prad
    -z-eko/Strony/prad-z-eko.aspx
    > Jak z tego Ci wychodzi 50gr/kWh?

    Po pierwsze na moim terenie działa ENEA oraz PGNiG więc biorę ich taryfy
    pod uwagę, po drugie wziąłem średnią z taryfy nocnej oraz dziennej i
    wyszło mi jakieś 50 groszy brutto.
    Faktycznie w TAURON-ie wychodzi to odpowiednio około 48 groszy za kWh
    przy taryfie 'G12' ale czy faktycznie te 2 grosze robią taką różnicę?
    Oczywiście czym procentowo większe będzie zużycie prądu w taryfie
    tańszej-nocnej tym grzanie pompą też będzie tańsze. Przy 100%
    wykorzystaniu taryfy nocnej na grzanie kWh kosztuje wtedy około 40 groszy.