  • Data: 2020-09-15 08:50:15
    Temat: Re: PLC a elektrozawory
    Od: budynPL <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 14 września 2020 18:53:25 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Ło matko! Toż to się trzeba nogą przeżegnać :)
    >
    > Myślałem, że Ty jako specjalista bardziej dbasz o estetykę i czytelność
    > instalacji.
    > Ja niestety mam pierdolca na punkcie estetyki oraz czytelności i opisów.

    no może i niestety ale estetyka zawsze stoi u mnie nieco dalej, zresztą co innego
    robić zawodowo a sobie po kosztach. Ale wyglądało to trochę lepiej, po jakiś
    modyfikacjach przewody wylizły na wierzch i tak już zostały. Obudowę kupiłem za małą,
    ciasno i niewygodnie sie zrobiło.
    No ale co racja to racja.

    b.