    From: Krzemo <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: PLC w domu Było: Ukladam welne
    Date: Thu, 29 Oct 2009 11:50:52 -0700 (PDT)
    <e...@v...googlegroups.com>
    <8...@v...googlegroups.com>

    On 29 Paź, 15:07, Adam Szendzielorz <a...@g...com> wrote:
> [...]
    go_750_842_moduly_wej_wyj.h...%

    > Krzemo pojechales po calosci! ;-) Moj ma po prawie 70 wyjsc i wejsc

    Nieprawda. Twój ma 36 wejść i 24 wyjścia, wszystko cyfrowe.
    ;-)

    >, a
    > to co tu wkleiles ma odpowiednio 8/12 i 6/4 wyjscia

    Do zastosowań domowych w zupełności wystarczy. Za kilka groszy mogę
    zmultiplikować ilość wejść cyfrowych. Może też dokupię jeszcze wejścia
    analogowe, bo widzę że bardziej mogą się przydać. Ale tak jak pisałem
    jeszcze się dokładnie nad tym nie zastanawiałem... Ogólnie potrzebuję
    tylko programowalnej jednostki centralnej i pewnej ilości wejść (nie
    koniecznie różnicowych) i wyjść. Nic skomplikowanego.

    Można wziąć gotowce lub sklecić coś samemu (nie było by to pierwszy
    raz w moim przypadku). Ale jak pisałem jeszcze się za to nie wziąłem.
    Dziwi mnie jednak to, że na to trzeba wydać aż 3 tysiące. Przeczy temu
    całe moje dotychczasowe doświadczenie.

    >- to sa
    > zabaweczki :) No chyba ze bedziesz mial w domu 4 lampy tylko ;-)

    A Ty będziesz miał 70 oddzielnie sterowanych?
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

    PS: Nie neguję idei tylko cenę...