  • Data: 2019-07-11 10:49:59
    Temat: Re: Panele FV
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-11 o 08:49, Kris pisze:

    > Ok przyjmuje do wiadomości
    > Napisałem com napisał bo mam alergie jak widzę "maka do pierogów", "mąka do
    chleba", "maka do bułek", "silikon do kibla", "silikon do umywalki", "nawóz do
    tulipanów", "nawóz do żonkili"
    > Takie ogłupianie społeczeństwa wg mnie
    > A żeby nie było że NTG to przypominane co kilka lat temu sprawdziłem: coś w workach
    opisanych "klej do styropianu" to było dokładnie to samo co coś w workach opisanych
    "klej do gresu". Identyczne karty produktów.
    > To "do gresu" było droższe wiec gres na elewacji kleiliśmy tym czymś z worków "do
    styropianu". Płytki trzymają do dzisiaj bez problemów pomimo tego ze narażone na
    warunki atmosferyczne zimę\lato itp

    No ale Liściasty ma rację, przewody są lepsze od zwykłych pod kazdym
    względem a na alle majątku nie kosztują, ceny zeszły mocno w dół.

    --
    Janusz