  • Data: 2015-02-24 09:15:06
    Temat: Re: Parterówka - sens garażu
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Franc" napisał w wiadomości grup
    et...

    > W bryle zapłacisz średnio 3 tys. za wybudowanie metra kwadratowego.

    ROTFL

    Mam dom o powierzchni całkowitej (z garażem niecałe 200m2 jego wybudowanie i
    wykończenie (łącznie z meblami i sprzętami do kuchni) kosztowało mnie
    niecałe 350 tys.

    Czyli 1m2 wykończonego domu kosztował mnie: 1750. A przypominam że w garażu
    nie potrzeba mebli, sprzętów ani białego montażu, więc koszt jego
    wykończenia jest znacznie mniejszy niż innych pomieszczeń. Oczywiście w
    przypadku parterówki będzie drożej (taki urok parterówek) ale by to
    kosztowało 3 tysiące to się trzeba bardzo postarać.

    > Wolnostojący poniżej 1 tys. za metr kwadrat (u mnie wyszło 80 metrów za 60
    > tys).
    > Policzyć trzeba samemu.

    O to, to!

    Pozdrawiam