  • Data: 2013-05-28 08:04:43
    Temat: Re: Patrol interwencyjny
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 27 maja 2013 23:15:44 UTC+2 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:

    > Pozostalym sie po prostu nie chce odpowiadac ludziom, ktorzy nie
    >
    > potrafia uszanowac zasad funkcjonujacych od poczatku. To jak pierdniecie
    >
    > w towarzystwie, niektorzy zwroca uwage, ze tu sie nie pierdzi, inni
    >
    > zniesmaczeni sie oddala.

    Niektórzy nie zauważyli chyba że czasy się zmieniły i trzeba troszke elastycznym być.
    Piszesz o uszanowaniu- uszanuj może więc to ze niektórzy korzystaja z usenetu
    używając kilku kompów, są tez tablety, telefony itp. Od tego nie ma odwrotu.Zauważ
    też ze serwery newsowe padają jak muchy i trudno znaleźć poprawnie działający.
    No tzw netykieta powstała w innych realiach i nie przystaje do dzisiejszych.

    > Mnie sie nie chce odpowiadac jakiemus dziecku neostrady, ktore zacytuje
    >
    > caly watek, zeby odpowiedziec 2 slowami. Nie znam czytnika Google, ale
    >
    > nie chce mi sie wierzyc, ze nie mozna w nim przyciac cytatu.

    Cytat mozna przyciąć ja la świetego spokoju tak staram się robić ale google to bardzo
    fajnie rozwiazało że ukrywa cytaty. I dla użytkowników google group nieprzycinanie
    cytatów nie stanowi żadnego problemu. Myslę że i te Wasze super wypasione czytniki
    tez by można tego nauczyć. Ale po co?. Przecież jest netykieta i trzeba ograniczać
    wielkość załączników do 200kB załączniki kompresować ZIPem lub wystawiac na serwery
    "wyslij.to" itp.;)